دیشب تعداد زیادی از کاربران ایرانسل با مشکل عدم رد و بدل اطلاعات در گوشی و مودم های خود مواجه شدند. در پی مشکل به وجود آمده در شبکه دیتای ایرانسل، این اپراتور با انتشار اطلاعیه‌ای ضمن توضیح این مشکل، از مشترکان خود عذرخواهی کرد. با دیجیتال گروند همراه باشید :

اطلاعیه ایرانسل

به گزارش روابط عمومی ایرانسل، متن کامل این اطلاعیه به شرح زیر است:

«پيرو اطلاعيه روز گذشته، به اطلاع مشتركان عزيز و خانواده بزرگ ایرانسل می‌رساند كه از حدود ساعت ١٨:٣٠ روز يكشنبه هفتم آذرماه ١٣٩٥ طی يك عمليات بروزرسانی شبكه، اشكالی در یکی از سامانه‌های اينترنت همراه شبكه ایرانسل رخ داد كه به سبب آن، حدود يك چهارم مشتركانی كه در آن زمان از اينترنت استفاده می‌كردند، تحت تاثیر قرار گرفتند.

اين اشكال با اقدام فوری کارشناسان شركت ايرانسل رفع و تا حدود ساعت ٢١ شبكه ديتا به حالت عادی بازگشت.

ايرانسل از آن دسته از مشتركان عزيزی كه در خلال اين مدت نتوانستند تجربه مناسبی در استفاده از اينترنت همراه داشته باشند، عذرخواهی می‌کند.

روابط عمومی ايرانسل»

شما هم دیشب چنین مشکلی را تجربه کردید ؟

منبع : irancell

0 پاسخ

ثبت دیدگاه

مایل به ملحق شدن به بحث هستید ؟
به ما بپیوندید !

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 + هفده =